Vragen over het inloggen

Uw account is nog niet geactiveerd
Als u net een registratie heeft aangevraagd kan het zijn dat uw aanvraag nog niet verwerkt is. U ontvangt van ons een e-mail wanneer dat heeft plaatsgevonden. Wij proberen uw registratie binnen 24 uur te verwerken. Is het langer dan 48 uur geleden dat u zich geregistreerd heeft neem dan contact op met e-ordering@klinger.nl.
Wachtwoord vergeten?
Lukt het inloggen niet of bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan met de link onder het formulier. U ontvang een e-mail waarmee u uw wachtwoord kunt resetten.
Nieuw e-mailadres?
Als u een nieuw e-mailadres heeft of u weet niet meer met welk e-mailadres u moet inloggen? Registreer je dan opnieuw op https://www.klinger.nl/account/registreren.
Heeft u nog geen account?
Vul het registratieformulier in op https://www.klinger.nl/account/registreren. Na registratie beoordelen wij uw aanvraag. Bij een acceptatie van de aanvraag ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Wij proberen dit altijd binnen 24 uur te verzorgen (tijdens kantoordagen).
Foutmelding: CSRF token mismatch
Een aantal zaken die u kunt onderzoeken: Vernieuw de pagina: Dit genereert een nieuwe CSRF-token. Controleer sessies: Zorg ervoor dat je niet meerdere sessies (tabbladen) hebt openstaan met verschillende CSRF-tokens. Cookies inschakelen: Zorg ervoor dat je browser cookies accepteert, omdat CSRF-tokens vaak aan sessies gekoppeld zijn. Browsercache wissen: Wis de cache van je browser om ervoor te zorgen dat je de nieuwste versie van de pagina laadt. Code controleren: Als je een ontwikkelaar bent, controleer dan de implementatie van CSRF-bescherming in je code.