Veelgestelde vragen over inloggen

Uw account is nog niet geactiveerd
Heeft u zich recent geregistreerd? Dan kan het zijn dat uw aanvraag nog in behandeling is. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra uw registratie is goedgekeurd. Wij streven ernaar om uw registratie binnen 24 uur (op werkdagen) te verwerken. Geen bericht ontvangen na 48 uur? Neem dan contact met ons op via e-ordering@klinger.nl
Wachtwoord vergeten?
Lukt het inloggen niet of bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag eenvoudig een nieuw wachtwoord aan via https://www.klinger.nl/account/reminder
Nieuw e-mailadres of onbekend e-mailadres?
Weet u niet meer met welk e-mailadres u moet inloggen, of gebruikt u een nieuw adres? Vul dan het registratieformulier opnieuw in via https://www.klinger.nl/account/registreren
Heeft u nog geen account?
Registreer via het formulier op onze website via https://www.klinger.nl/account/registreren. Na controle van uw gegevens ontvangt u een bevestiging per e-mail. Wij proberen uw aanvraag binnen 24 uur te verwerken (op werkdagen).
Foutmelding: CSRF token mismatch
Deze fout kan optreden door sessie- of browserproblemen. Probeer het volgende: » Vernieuw de pagina; hierdoor wordt een nieuw CSRF-token aangemaakt. » Sluit dubbele tabbladen; meerdere sessies kunnen conflicten veroorzaken. » Controleer of cookies zijn ingeschakeld in uw browser. » Wis de browsercache om de nieuwste versie van de pagina te laden. » Bent u ontwikkelaar? Controleer dan of CSRF-beveiliging correct is geïmplementeerd.