Nieuwsbrief

Ja, ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen

Naam:
Bedrijfsnaam:
E-mailadres:

Efficiency door E-business;

Tot 60% lagere aankoopkosten door elektronisch zakendoen!

 

Door gebruik te maken van Klinger E-business oplossingen kunnen aanzienlijke besparingen behaald worden op de aankoopkosten binnen uw organisatie.
In de praktijk blijkt dat totale aankoopkosten MRO/ERP bij 70% van uw opdrachten al snel kunnen oplopen tot 40%-80% van de gemiddelde orderwaarde. Deze indirecte kosten worden vaak over het hoofd gezien.


KLINGER BIEDT U:Klinger E-business
> OCI  Open Catalog Interface
> EDI  Electronic Data Interchange
> WEBSHOP Catalogus en uw contract

> PDF FACTURATIE (direct aanmelden)
> XML Berichtenverkeer


Bedrijfsprocessen koppelen en op elkaar afstemmen

In het tijdperk van de oneindige Excel-sheets, XML en ASCI- bestanden
begrijpen wij als geen ander dat er voor beide partijen voordelen zijn te
behalen door het afstemmen en koppelen van bedrijfsprocessen.
Klinger heeft inmiddels veel ervaring op het gebied van E-procurement
en wij bieden u onze kennis, mogelijkheden en netwerk om samen veel
kosten te besparen op uw inkoopproces. 

Dankzij onze directe samenwerking met Unit4 en de verschillende bekende
inkoopplatforms zoals Ariba en SAP zijn wij in staat om uw ERP/SRM
systeem te koppelen via onze online catalogus.
Contracten, condities en andere overeenkomsten worden automatisch
meegenomen in de online catalogus. Opdrachten en facturatie lopen
via diverse e-oplossingen van Klinger BV.

 

 VOORDELEN KLINGER E-BUSINESS
> 24/7 BESTELLINGEN PLAATSEN 
> DOWNLOADEN CERTIFICATEN, TEKENINGEN, MANUALS ECT.
> NIEUWE PRODUCTEN DIRECT BESCHIKBAAR VIA  UW DIGITALE CONTRACT
> MEERDERE PERSONEN TEGELIJKERTIJD IN WEBSHOP
    ZONDER APARTE LOG-IN
   (Op verzoek worden bepaalde categorieën afgeschermd).

 

 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via ebusiness@klinger.nl

 

Website design door Helderwerkt, Communicatiesupport. Website ontwikkeling door Guidance, Database Publishing Specialist.