kennis-en-kunde1
kennis-en-kunde2
kennis-en-kunde3

Sterk door kennis en kunde

De kennis en kunde van Klinger wordt actief ingezet om de klant te ondersteunen met o.a.:

  •  Toepassingsgericht advies;
  •  Technische ondersteuning, ook 'on-site' door ervaren
       productspecialisten en kundige technische medewerkers;
  •  Structureel trainen van uw technische medewerkers bijvoorbeeld op
       het gebied van afdichtingen, appendages, stoom, compensatoren, en
       slangen;
  •  Onderzoek van stoom en condensaatsystemen, advies voor het
       verbeteren en beheren van deze systemen;
  •  Advies en ondersteuning ten behoeve van het terugbrengen van  
  •    emissie en energieverliezen;
  •  Onderzoek en advies om kosten te besparen.

Klinger beschikt over alle faciliteiten en kennis om u te helpen bij het vereenvoudigen van de orderstroom en het reduceren van het aantal leveranciers. Dit biedt niet alleen het gemak en de besparing door de vereenvoudigde orderstroom, maar ook de zekerheid en kunde, met een pro-actieve advisering die alleen een specialist u kan bieden.

De Kracht van Klinger: kostenbesparing door verbetering met betere producten en betere toepassingsgerichte artikelselectie.

Website design door Helderwerkt, Communicatiesupport. Website ontwikkeling door Guidance, Database Publishing Specialist.